Monday, February 4, 2013

My BIRTHDAY celebration (2 FEB 2013 )


2 FEB: BIRTHDAY

这天是星期五晚庆祝我的生日最早的一天。其实我真正生日🎂日期是在星期六2 FEB。
感谢所有人唱生日歌给我而且还帮我庆祝。
以前的每一年的生日我大多数都没什么庆祝就这样简简单单地过完一天。以前大多数是我朋友们Send我礼物。现在好怀念以前在sandakan,Sabah 我每个朋友都会在学校celebrate我生日还买礼物send我。好久都没以前的感觉了。上个星期我忙着找KL,Ipoh,Seremban,Sandakan朋友还有我哥哥的女友有些他们都没时间过来或要回老家过年所以不能帮我庆祝生日。甚至连我pj学校的朋友他们也不得空。所谓啊?约人真难。我忙着一直找找到头痛。不过还是有continue找朋友.Finally被我找到刚好我朋友那天得空可以帮庆祝我生日。

Thanks for giving me this voucher from Jason & Brian.

Thanks from my friends bought me a gift wallet.
They share money and bought this good quality wallet for my b'day gift.    
And thanks for one of my friend she invited me for celebrate her b'day in NEWAY, One Utama.



Finally I got U , the member card. We went karaoke in redbox, the curve.
Actually we decided not to join my other friend they went for ice skating .
So we chose sing K from 1pm until 3pm. 



Thanks from my parent gave me this b'day ang pau's money gift.


我做好人做善事。買這個CD幫助更有需要的困難的人。
   THE KARAOKE ROOM IN REDBOX<3 p="">
First time went to REDBOX and SING K.                             


OUR MOMENT <3 enjoyment.="" p="">
hang out with this adorable  friend.
She sang really not bad, nice.
 I'm happy and glad she came and celebrate my b'day in CURVE on that day.
THANKS BROUGHT SOME JOYFUL TO ME.
HAHA. both of us love to KARAOKE.
LOVE U DUDE.

Thanks Evan Chen. He drew this picture for me.XD
The special gift only for me.
18岁了啦!Dai gor lui...
大女孩了。哈哈。这句话我朋友说的。
还有感谢在FACEBOOK所有人,朋友还有家人给我的wishes.
希望每一年的生日都会带来许多不同的惊喜。





No comments:

Post a Comment