Friday, March 2, 2012

My Day of school

 These are my books that I need to do at my sch.
MY english book is completely done but I don't have any eng book.
I have left these 3 books.
I am very fast complete my all subject then I do test.
我最近不知道為甚麼這幾天自己覺得很累尤其是在學校。有時就會覺得眼睡很想睡不過我會盡量承到底。如果不行的話,偶而我會在學校走來走去好讓自己別困。哇!我看這張照片的我有點憔悴好像不夠睡。嗐!我今年算遲睡。不像last year 我很早睡9點多去睡。今年我每晚(monday to thursday)都要10點多pm才去睡。所以才會害到我不夠睡,好像黑眼圈很明顯了,在加上又早起要上學。你說勒?我到底累還是不累??
Sometimes I got nothing to do , 
Sometimes I finish do my homework ,
I will take  a story book or novel to read at my sch time.
At least I scored finish my homework then I Got something to do example: read books and drawing.

No comments:

Post a Comment